Online marketing pro cestovní ruch: Multilingvální marketingová komunikace a optimalizace

Mezinárodní marketing pro cestovní ruch

V dnešní době většina uživatelů internetu (asi 70%) nejsou angličtí rodilí mluvčí a asi 98% z nich při vyhledávání informací o určitých službách a firmách používají svůj mateřský jazyk. Multilingvální marketing, tedy marketing v několika jazycích a regionech současně, je tak zcela zásadní strategií pro firmy a organizace podnikající v cestovním ruchu.

Ať již chcete propagovat turistickou destinaci, atrakci, veletrh nebo služby cestovní kanceláře v novém regionu, tým Tourism Review efektivně podpoří vaší mezinárodní marketingovou strategii. Skrze Tourism Review Digital Network (TRDN) můžeme připravit a zajistit účinnou marketingovou kampaň nejen v našich lokálních edicích TR stránek, které jsou v angličtině, němčině, ruštině, polštině atd., ale i v rámci dalších mediálních kanálů daného regionu.

V rámci našich služeb zajišťujeme i překlad, optimalizaci pro internetové vyhledávače a distribuci vašich tiskových zpráv na daném regionálním trhu. Rovněž nabízíme propagaci skrze místní sociální sítě, které jsou efektivním marketingovým nástrojem pro umístění reklamy turistických destinací i cestovních kanceláří.

Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!