Mezinárodní zpravodajství z celého světa pro odborníky cestovního ruchu

Tourism Review nabízí vícejazyčná vydání pro všechny zainteresované v cestovním ruchu. Denní a týdenní zprávy ze světa cestovního ruchu odebírá více než 130 000 profesionálů v cestovním ruchu po celém světě. Online magazín Tourism Review a Press Release Wire, který se soustředí na tiskové zprávy, jsou hlavní projekty Tourism Review Media a jejich hlavní výhodou oproti konkurenci je vícejazyčné vydání.

Jsme jako doma hned na několika světových trzích a rádi promlouváme k lidem jejich jazykem. Digitální síť Tourism Network je dostupná v následujících regionech a jazycích:

Pro celý svět – hlavní vydání:

tourism-review.com – Nejnovější zprávy o cestovním ruchu v angličtině srozumitelné pro celý svět.

Evropská a americká vydání:

tourism-review.com – Nejnovější zprávy o cestovním ruchu v angličtině srozumitelné pro celý svět

tourism-review.de – V němčině vychází vydání zaměřené na německy mluvící země

tourism-review.es – Na španělsky mluvící země Evropy a Ameriky se zaměřuje hispánské vydání

tourism-review.fr – Francouzská edice oslovuje čtenáře francouzsky mluvících zemí nejen v Evropě

tourism-review.it – Italská edice určena na italský trh cestovního ruchu

Edice MENA:

tourism-review.net – Edice MENA se zaměřuje na arabsky mluvící země Blízkého východu a severní Afriky

Vydání pro střední a východní Evropu:

tourism-review.ru – Edice v ruštině přináší zprávy ze světa cestovního ruchu rusky mluvícím čtenářům

tourism-review.pl – Edice v polštině přináší zprávy ze světa cestovního ruchu polsky mluvícím čtenářům

tourism-review.cz – Edice v češtině přináší zprávy ze světa cestovního ruchu česky mluvícím čtenářům

Asijské edice:

tourism-review.cn – činska edice zpráv ze světa cestovního ruchu

tourism-review.asia – Asijské edice

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!