Online marketing v cestovním ruchu – bannerová reklama, katalogy firem, vyšší návštěvnost webu

Online reklama v cestovním ruchu

 

Internetový marketing, online marketing nebo e-marketing – všechny tyto pojmy znamenají zásadní komunikační a propagační strategie, bez kterých se poskytovatelé služeb v cestovním ruchu ani jednotlivé destinace a atrakce dnes neobejdou.

Tourism Review nabízí komplexní služby marketingu na internetu se zaměřením na cestovní ruch. Mezi marketingové nástroje, které Tourism Review nabízí, patří:

 

  • Inzerce pomocí efektivní bannerové reklamy
  • Umístění v katalozích firem, veletrhů a festivalů – možnost prezentace zdarma i za poplatek
  • Grafická reklama v internetovém časopisu pro odborníky cestovního ruchu

Kombinací uvedených marketingových nástrojů lze dosáhnout nepoměrně účinnější propagace na poli cestovního ruchu. Tourism Review svým partnerům navíc nabízí i propagaci a marketingovou komunikaci v globálním měřítku. Skrze projekt Tourism Review Digital Network (TRDN), který zajišťuje dosah na řadu regionálních serverů v daných jazycích, tak můžete oslovit svou marketingovou strategií nejen domácí ale i zahraniční trhy.

Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!