Vícejazyčný turistický marketing se sílou důvěryhodného obsahu

Oslovte své potenciální zákazníky již dnes v jejich rodném jazyce pomocí síly vícejazyčné reklamy.

Tourism Review nyní nabízí nové příležitosti pro touroperátory příchozích zájezdů, hotelové řetězce, úřady cestovního ruchu a další profesionály v oblasti cestovního ruchu jedinečné nástroje k propagaci cestovního ruchu a aktualit ze sektoru. Ty jsou k dispozici ve více jazycích, přičemž verze obsahují ty nejpopulárnější světové jazyky; angličtina, španělština, němčina, italština, čeština, polština, ruština, čínština, arabština.

Co to znamená pro váš byznys/destinaci?

  • Sdělte své poselství svému publiku efektivně
  • Spojte se s novými zákazníky a rychleji rozšiřujte své podnikání
  • Zamezte nedorozuměním a špatné publicitě
  • Získejte a udržte si zahraniční návštěvníky
  • Vyvíjejte dlouhodobou věrnost značce

Jako profesionál v oblasti cestovního ruchu se přirozeně staráte o zákazníky z různého kulturního prostředí. Proto je samozřejmé, že vícejazyčná komunikace může jen rozšířit váš cílový trh, což vám umožní oslovit každého člověka v mnoha zemích po celém světě. Pokud se snažíte zachytit mezinárodní trhy, můžete se spolehnout na rostoucí potřebu překlenout kulturní a jazykové mezery. Nyní máte možnost umístit správné poselství před správné publikum bez jakýchkoliv problémů.

Můžete rovněž zvážit celoživotní publikaci a distribuci obsahu více než 93 tisícům odběratelů Tourism Review po celém světě. Nejběžnějšími možnostmi publicity jsou tematické redakční nebo reklamní články, infografiky a tiskové právy zveřejněné v několika jazycích současně.

Spojte se s námi ještě dnes a zlepšete svůj marketingový výkon a proměňte svá úsilí ve stálý proud nových zákazníků.

Napište nam