Zvýšení návštěvnosti webových stránek a zlepšení image značky pomocí bannerové reklamy

Bannerová reklama pro cestovní ruch

Bannerová reklama může ve vašem podnikání na poli cestovního ruchu znamenat výrazný zlom. Na mezinárodním trhu existuje široká škála reklamních služeb – inzerce v časopisech, v novinách, billboardy nebo rozesílání letáků. Tento druh reklamy, především pak v novinách a časopisech, je účinný, nicméně velmi nákladný. Firmy působící v cestovním ruchu i další turistické organizace dnes investují velké částky do reklamy v tradičních médiích s očekáváním velké odezvy. Tím ovšem také podstupují značné riziko.

Bannerová reklama je na druhé straně extrémně účinná nejen pro budování povědomí o podniku, ale také jako součást marketingové strategie v cestovním ruchu. Bannerová reklama také dokáže efektivně a rychle zvýšit návštěvnost vašich webových stránek. Tourism Review Digital Network (TRDN) nabízí několik bannerových prezentací různých velikostí a forem. Čtyři základních velikostí bannerů, které jsou v naší nabídce, jsou: 300x250, 300x100, 728x90 a 468x60. Další možností je tzv. Textová reklama, což je hyperlink na váš web s titulkem (30 znaků) a krátkým popiskem (60 znaků).

TRDN však kromě české verze nabízí i bannerovou reklamu v dalších jazykových mutacích. Využitím této služby tak můžete svou firmu zviditelnit na mezinárodním měřítku a oslovit klienty ve výrazně širším regionu. TRDN vám umožní distribuovat komerční sdělení a informace doslova globálně. K nabízeným jazykovým verzím bannerové reklamy v současné době patří – anglická, německá, ruská, a polská edice. Zviditelněte svou firmu nebo váš region a destinaci na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Zasáhněte svou reklamou i zahraniční vyhledávače. Tourism Review s vámi samozřejmě bude spolupracovat nejen při vyhotovení bannerů ale i jejich překladu.

Skrze TRDN můžete oslovit až 75% všech uživatelů internetu na celém světě a to včetně rychle se rozvíjejících trhů, jako jsou rusky mluvící uživatelé. Zajímavostí je například skutečnost, že anglicky mluvící část internetu tvoří méně než 28% ze všech jeho uživatelů. Pomocí TRDN můžete dynamicky rozšířit trh, který svým sdělením oslovíte.

Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!