5 TIPŮ JAK PŘILÁKAT A UDRŽET MILENIÁLNÍ CESTOVATELE

Gregory Dolgos - Mar 25, 2019
0

Ekologicky šetrné, udržitelné, autentické a personalizované – melinální cestovatelé tohle vše chtějí ve svých destinacích. Turistické společnosti musí přizpůsobovat svou nabídku všem těmto požadavkům. Tourism-Review vám představuje ty nejlepší tipy pro vytvoření co nejatraktivnější nabídky pro tuto skupinu cestovatelů.

Myslete na životní prostředí a společnost

Jedná se o jeden z nejvýznamnějších ukazatelů této generace. Mileniálové rádi využívají produkty a služby, které zlepšují jejich kvalitu života, ale rovněž kvalitu společnosti. Tato generace je v jakémsi hlubokém hledání smyslu, a i proto je oddaná značkám, které chtějí udělat ve společnosti rozdíl.

Konzumují s ohledem na budoucí rozpoložení země a zvažují, jaký je potenciální dopad (environmentální, sociální, ekonomický) jejích nákupů na zemi a společnost. Součástí „cíle" vaší nabídky tedy může být opětovná výsadba stromů, přispívání k humanitárním projektům či například záležitosti týkající se pracovních podmínek zaměstnanců.

Nabízejte autenticitu

Pro 60 až 80 % cestujících mileniálů je autentičnost kritériem číslo jedna při výběru cesty. Výlety co nejblíže místním kulturám s místními zařízeními potěší jednoznačně potěší tuto generaci při hledání smyslu a kulturního obohacení.
Generace Y nechce jen vidět Eiffelovu věž, chce vidět Eiffelovu věž s Francouzem, který popisuje a vysvětluje svůj pařížský život. Toto hledání pravosti je také spojeno s potřebou personalizace a vyživuje dojem mileniálů, že jsou mimo vytrženou cestu, protože se vyhýbají takzvaným „příliš turistickým" místům.

Zábavné a nezapomenutelné zážitky

„Uvolněný" je termín, který se pravidelně objevuje v charakteristikách mileniálů. Lidé ve věku od 18 do 35 let dávají přednost zábavným, radostným a intenzivním zážitkům ve prospěch vlastnictví (automobilů, nemovitostí a jiných objektů). Mileniálové jsou vědomí, požitkářští a žijí svůj život naplno, hledají silné emoce a vzrušení ve všem, co zažívají. Jejich mottem je „YOLO", tedy žiješ jen jednou.

Propagujte soběstačné a přizpůsobené prohlídky

Mileniálové nejsou spotřebiteli „cestovních balíčků". Nejenže mají rádi přístup k přizpůsobeným službám a produktům, včetně výletů, ale rovněž velmi naléhají na jejich soběstačnosti. Jsou liberální, mobilní a preferují flexibilitu pro své pohodlí. I proto jsou u této generace tak úspěšné výlety podnikané auty, tzv. road trips. Je lepší zaměřit se na „samoobslužné" prohlídky s navrhovanými trasami a zkušenostmi místních, než na all-inclusive pobyty.

Komunikace na sociálních sítích

V dnešní době se nelze vyhnout sociálním sítím, zejména Facebooku a Instagramu pro generaci Y. Průměrný mileniál stráví na těchto stránkách 2 hodiny a 39 minut denně a považuje je za velmi důležitou součást svého života.

Komentáře

Přidat komentář