Podle průzkumu je Ryanair nejméně oblíbená letecká společnost

Cecilia Garland - May 7, 2012
0

Zdá se, že Ryanair má na svých službách ještě hodně co zlepšovat. Z nedávného hlasování, kde pravidelní pasažéři hlasovali o své oblíbené aerolince a Ryanari skončil úplně poslední. Zákazníci si u Ryanairu často stěžují na nízkou kvalitu služeb. A prezentace společnosti jako té „nejoblíbenější“ situaci nepomáhá. Ryanair může být nízkonákladový přepravce s minimální cenou, ale to jeho nízké standardy neomlouvá.

Ve stejném hlasování, které zorganizovala společnost TripAdvisor, vyhrála jako nejoblíbenější letecká společnost Virgin Atlantic a jako druhá skončila British Airways. Přestože je hned druhá v pořadí, využívá jejich služeb jen 20 % anglických turistů.

Hned v závěsu na třetím skončila společnost Singapore Airlines. Díky perfektním službám se v první pětce umístily ještě aerolinky z Dubaje, Emirates a Thompson Airways.

Ryanair skončil na posledním místě už třetí rok po sobě. Jestli se chce příště umístit lépe, musí tato dublinská společnost zapracovat zejména na zlepšení kvality svých služeb.

Hlasovalo celkem 936 turistů ze Spojeného království. TripAdvisor také zveřejnil seznam toho, co respondentům na nenáviděných aeroliniích nejvíc vadí.

Během letu pasažéry nejvíc ruší rychlé sklápění sedadel, která tak zbytečně omezují ostatní cestující. Další časté stížnosti patří zlobivým dětem.

Hlasování také odhalilo, že celých 69 % dotázaných si myslí, že pasažéři s nadváhou by měli platit za dvě letenky. Jedině tak mohou mít všichni pasažéři klid a pohodlí.

Podle 84 % dotázaných by se mohli cestující obejít bez mobilních telefonů. Telefonování během letu je velmi choulostivý problém. Nejde ani tak o vyrušování ostatních pasažérů hlasitým hovorem, jako spíš o rušení signálu navigace.

Bezpečnost letiště se nedá brát na lehkou váhu. V hlasování hned 80 % respondentů souhlasilo se zavedením skenerů celého těla na britských letištích. Obavy lidí vzrůstají zejména s hrozbou terorismu.

Komentáře

Přidat komentář