LÉTÁNÍ: NOČNÍ MŮRA PRO RODIČE S DĚTMI

Andrea Hausold - Jun 13, 2011
0

Skyscanner se vyptával rodičů s dětmi na leteckou dopravu. Letiště z toho vyšla poměrně špatně. Celé dvě třetiny z 1000 dotazovaných si myslí, že zařízení pro nejmladší pasažéry jsou nedostačující.

Letiště Schiphol v Amsterdamu a Changi v Singapuru ukazují nový trend. Tato velká mezinárodní letiště si uvědomují, jak je důležité udělat dětem, a hlavně jejich rodičům, radost. Hřiště a zábavní zařízení nabízejí dětem zábavu během čekání na odbavení či zpožděné a ranní lety. Drtivá většina světových letišť má v tomto směru co dohánět.

Vyhledávač rozpočtových letů Skyscanner se dotazoval 1000 pasažérů, jaké jsou jejich zkušenosti a přání, co se týče cestování s dětmi. Většina se shodla na tom, že současná zařízení jsou nedostačující. Více než polovina uvedla, že čekat s ratolestmi ve frontě je jejich nejhorší noční můra. Pro naprostou většinu letišť je to ale každodenní rutina.

Asi 29 % dotazovaných chybí na letištích zábavní zařízení pro děti a celých 60 % by uvítalo prostory, kde by si mohly děti v klidu hrát. Nástupní brány se zdají příliš daleko 10 % cestujících s dětmi, 6 % respondentů si stěžovalo na nedostatek potravin vhodných pro děti.

Když se všechny tyto nedostatky dají dohromady, ukáže se, co je jádrem stížností: 73 % respondentů uvedlo, že problémy kvůli nedostačujícím zařízením pro děti na letištích jim zkazily celkový dojem z dovolené.

Létání je samo o sobě dost stresující. Když se k tomu přidá ještě křik a podrážděnost znuděných dětí, může se pak cestování změnit v noční můru. I to by si měla vedení letišť uvědomit.

Související články

Komentáře

Přidat komentář