Naleznete své webové stránky, váš nejdůležitější marketingový prostor, i pomocí zahraničních internetových vyhledávačů? Jak ukazují některé studie, u mnoha firem, i těch větších, tomu tak není. Zahraniční vyhledávače představují problém zejména v odvětví cestovního ruchu a hotelnictví. Poslední statistiky např. uvádějí, že kolem 75% všech uživatelů internetu vyhledává především na ne anglických stránkách a 98% z nich k tomu požívá svůj mateřský jazyk. V praxi to znamená, že např. německý podnikatel v cestovním ruchu bude nejspíše hledat informace v němčině např. vyhledávačem Yahoo.de, ruský zase rusky skrze Yandex.ru atp.
Partneři Tourism Review Digital Network mohou těžit z našich rozsáhlých znalostí a několikaletých zkušeností na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Firmám a turistickým organizacím zajišťujeme nejen zlepšení image a zviditelnění jejich značky, ale také zvýšení návštěvnosti internetových stránek. Náš přístup k marketingu zaměřenému na zahraniční vyhledávače (Search Engine Marketing) zaručuje, že každý region a daný trh hodnotíme a řešíme zcela individuálně. Žádná jiná společnost v cestovním ruchu vám nezajistí marketing zaměřený na vyhledávače precizněji než Tourism Review.
Usilujeme o rozvoj podnikání našich klientů v oblasti cestovního ruchu v mnoha částech světa lokálně i globálně.
Problematické oblasti, se kterými se turistické organizace v souvislosti se zahraničními vyhledávači potýkají:
- překlad a výběr klíčových slov
- kulturní a profesionální rozdíly
- nedostatečný průzkum trhu
- prosazení se v místních vyhledávačích
Služby Tourism Review v oblasti marketingu se zaměřením na zahraniční vyhledávače:
- zajištění výběru a překladu klíčových slov
- optimalizace internetových stránek pro zahraniční vyhledávače (SEO)
- zajištění odkazů a provázání v rámci regionálních serverů
- tvorba a distribuce tiskových zpráv ve více jazycích současně
- marketing na blozích a sociálních sítích daného regionu
- uveřejnění video spotu a jeho distribuce na internetu v rámci zahraničních stránek
Balíčky služeb Tourism Review zaměřené na optimalizaci pro zahraniční vyhledávače:
- Jednorázová kampaň na zahraničním trhu: Balíček služeb zahrnuje určení vhodných klíčových slov, vytvoření a optimalizace tzv. landing page (vstupní stránka, která odvádí uživatele na váš web) v souladu s designem webových stránek a zviditelnění optimalizované landing page pro lokální vyhledávače.
- Dlouhodobý rozvoj na zahraničním trhu – balíček na jeden rok: Tento balíček obsahuje služby jednorázové kampaně a dále mnoho dalších nástrojů marketingové komunikace s cílem intenzivního rozvoje vašeho podnikání na daném trhu. Intenzita a forma těchto služeb je na základě individuální dohody. Obvykle do základní sady marketingových nástrojů pro regionální trh patří následující: tvorba, zveřejnění a distribuce tiskových zpráv v daném jazyce, komunikace skrze blogové servery v daném jazyce, distribuce článků a komerčních sdělení, marketing v sociálních sítích a marketing skrze video prezentace.
Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!
Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).
Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!