Mezinárodní SEO a vícejazyčný marketing zaměřený na vyhledávače a cestovní ruch

Vícejazyčný marketing v cestovním ruchu

Naleznete své webové stránky, váš nejdůležitější marketingový prostor, i pomocí zahraničních internetových vyhledávačů? Jak ukazují některé studie, u mnoha firem, i těch větších, tomu tak není. Zahraniční vyhledávače představují problém zejména v odvětví cestovního ruchu a hotelnictví. Poslední statistiky např. uvádějí, že kolem 75% všech uživatelů internetu vyhledává především na ne anglických stránkách a 98% z nich k tomu požívá svůj mateřský jazyk. V praxi to znamená, že např. německý podnikatel v cestovním ruchu bude nejspíše hledat informace v němčině např. vyhledávačem Yahoo.de, ruský zase rusky skrze Yandex.ru atp.

Partneři Tourism Review Digital Network mohou těžit z našich rozsáhlých znalostí a několikaletých zkušeností na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Firmám a turistickým organizacím zajišťujeme nejen zlepšení image a zviditelnění jejich značky, ale také zvýšení návštěvnosti internetových stránek. Náš přístup k marketingu zaměřenému na zahraniční vyhledávače (Search Engine Marketing) zaručuje, že každý region a daný trh hodnotíme a řešíme zcela individuálně. Žádná jiná společnost v cestovním ruchu vám nezajistí marketing zaměřený na vyhledávače precizněji než Tourism Review.

Usilujeme o rozvoj podnikání našich klientů v oblasti cestovního ruchu v mnoha částech světa lokálně i globálně.

Problematické oblasti, se kterými se turistické organizace v souvislosti se zahraničními vyhledávači potýkají:

  • překlad a výběr klíčových slov
  • kulturní a profesionální rozdíly
  • nedostatečný průzkum trhu
  • prosazení se v místních vyhledávačích

Služby Tourism Review v oblasti marketingu se zaměřením na zahraniční vyhledávače:

  • zajištění výběru a překladu klíčových slov
  • optimalizace internetových stránek pro zahraniční vyhledávače (SEO)
  • zajištění odkazů a provázání v rámci regionálních serverů
  • tvorba a distribuce tiskových zpráv ve více jazycích současně
  • marketing na blozích a sociálních sítích daného regionu
  • uveřejnění video spotu a jeho distribuce na internetu v rámci zahraničních stránek

Balíčky služeb Tourism Review zaměřené na optimalizaci pro zahraniční vyhledávače:

  • Jednorázová kampaň na zahraničním trhu: Balíček služeb zahrnuje určení vhodných klíčových slov, vytvoření a optimalizace tzv. landing page (vstupní stránka, která odvádí uživatele na váš web) v souladu s designem webových stránek a zviditelnění optimalizované landing page pro lokální vyhledávače.
  • Dlouhodobý rozvoj na zahraničním trhu – balíček na jeden rok: Tento balíček obsahuje služby jednorázové kampaně a dále mnoho dalších nástrojů marketingové komunikace s cílem intenzivního rozvoje vašeho podnikání na daném trhu. Intenzita a forma těchto služeb je na základě individuální dohody. Obvykle do základní sady marketingových nástrojů pro regionální trh patří následující: tvorba, zveřejnění a distribuce tiskových zpráv v daném jazyce, komunikace skrze blogové servery v daném jazyce, distribuce článků a komerčních sdělení, marketing v sociálních sítích a marketing skrze video prezentace.


Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!