2012: CENY V OBCHODNÍ TURISTICE POROSTOU

Alec Hills - Nov 7, 2011
0

Podniky potřebují navázat nové kontekty a obchodní turistika se probírá k životu. Dá se proto očekávat nárůst cen, a to zejména v Asii a v Latisnké Americe.

Ještě nedávno se zdálo, že konferenční hovory a vyhledávání na internetu se ujaly jako nový způsob navazování obchodních kontaktů v zahraničí. Místa v obchodní třídě zela prázdnotou a pasažéři zde platili tolik, co cestující turistické třídy před 5 lety.

Dobrá zpráva pro letecké společnosti je, že vázanky, obleky a notebooky se vrací na palubu a obchodní turistika na celém světě se probouzí.

Nejmenší nárůst se očekává v Evropě a v Severní Americe. Mnoho Evropanů totiž může k cestám využívat auto nebo vlak a v Severní Americe se stále bojí vysokých nákladů na služební cesty.

Situace v Latinské Americe a Asii bude ale podle prognózy společnosti American Express výrazně odlišná. Očekává se nárůst počtu služebních cest, což je příležitost, které chtějí v příštích letech využít pro svůj zisk letecké společnosti i hotely.

American Express ve své výroční zprávě odhaduje celosvětový dopad obchodní turistiky na vývoj cen v dopravě. Poslední zpráva očekává, že obchodní turistika se odrazí ve zvýšení sazeb za leteckou přepravu a v nárůstu letecké dopravy. Hotely po celém světě by měly zaznamenat vyšší počet hostů.

Půjčoven aut se ale tyto dobré zprávy netýkají. Jedná se totiž o oblast, na které se budou firmy stále snažit ušetřit. Tato předpověď je ovšem krátkodobá, po roce 2012 by se situace mohla zlepšit.

Související články

Komentáře

Přidat komentář