HOTEL BUDOUCNOSTI MUSÍ NABÍZET JEDINEČNÝ ZÁŽITEK

Richard Moor - Apr 8, 2019
0

Současná preference ceny nad kvalitou u mnoha cestujících může do budoucna změnit celý koncept hotelů, jak je známe dnes. Hotel budoucnosti bude pravděpodobně luxusní, ale velmi drahý.

Ian Schrager, podnikatel v průmyslu a spoluzakladatel Studio 54, legendárního nočního klubu v New Yorku, věří, že je pravděpodobné, že za pár let projdou hotely razantní proměnou.

„Hotely jsou projevem populární kultury a lidí,“ vysvětluje. Problém se objevuje, když nabídka neodpovídá změnám v poptávce. Dnes se turisté střední třídy spíše rozhodnou pro levnější alternativu a využijí nabídky Airbnb.

Jako odraz této demografické změny se hotely pravděpodobně stanou velmi luxusními a drahými nebo se zaměří na hodnotu. V příštích deseti letech budou luxusní hotely hostit méně klientů, k dispozici bude pouze 80 nebo 90 pokojů, i když budou mnohem větší. Budou mít větší soukromí a prostor, ale zároveň i cenu.

„Kromě toho budou méně nákladné, hodnotově orientované hotely s rozmanitými možnostmi a jedinečnými zážitky,“ dodává expert, který se domnívá, že hotelové řetězce by si měly vybrat mezi těmito dvěma možnostmi, protože hotelové ubytovací služby určené pro střední třídu zcela zmizí. „Nevidím nic mezi tím“ poznamenal.

Jedním z příkladů, které uvádí, je jeho vlastní hotel: Public, který se nachází v Lower East Side v New Yorku a který vznikl s cílem „ukončit Airbnb“. Taktika byla jednoduchá – snížení nákladů na údržbu tím, že se sníží počet zaměstnanců. Takový hotel by nabídl luxus střední třídě, zlepšení služeb a snížení cen na 150 eur za noc.

S 367 pokoji, operuje Public s mnohem méně zaměstnanci než většina hotelů v této oblasti. „Inteligentní budova“ je navíc schopna se sama regulovat. Magnát koupil tuto nemovitost v roce 2015 za 50 milionů eur.

„Nevím, proč turistický průmysl odmítá Airbnb,“ řekl podnikatel. „Nemůžete zastavit dobrý nápad. Můžete ho zpomalit, ale pokud je to nová myšlenka, nakonec zvítězí. Jediný způsob, jak to ukončit, je mít další, lepší nápad. „Jako co?“. „Hosté jsou registrovaní na stojanech, a ne na standardní pokojové služby.

„Pokusili jsme se omezit pracovní sloku tak, jak jsme jen mohli a předstírali, že komunikace mezi personálem a klienty je nejjednodušší pomocí technologie a intuice,“ řekl. „Prostě jsme chtěli dělat věci snadněji a levněji. Hotely jsou místem, kde lidé chodí na něco více než jen spát. Měly by být vstupní branou k tomu nejlepšímu, co město nabízí návštěvníkům. Musíme hostovi poskytnout vše, co ostatní společnosti jako Airbnb nemohou.“

Související články

Komentáře

Přidat komentář