Upřesnění

Jen by se dalo upřesnit, že když píšeme "až" xy cestujících, uvádíme obvykle to nejvyšší možné číslo, jednotřídní, jakou mívají LCC. V tom případě pro MS-21 platí 211 pax. Charakteristický je oproti 737 o 35 cm větší průměr trupu (pohodlí, rychlejší nástup) a kompozitní křídlo (větší štíhlost a nižší spotřeba paliva).
To S v názvu není překlep, tak se letadlo opravdu jmenuje (v azbuce pak МС). MS-21 i C919 mají naplánován začátek komerčního provozu na 2021, ne 2020. V současné době létají 4ks certifikační zkoušky a mají na svém kontě desítky až stovky letů. Šest letadel už dokončili dnes, dvě se neúčastní letových zkoušek ale např je kontrolují na cyklických statických testech. Co se týče sankcí, rusové už úspěšně otestovali křídlo vyrobené z vlastního uhlíkového vlákna, mají i svůj motor PD-14. Aktuálně pracují na lokalizaci dalších systémů, aby nebyli vydíratelní sankcemi.

Karel (Afghánistán )