ŠPANĚLSKO PLÁNUJE KAMPAŇ ZA 9 MILIONŮ EUR

Denise Chen - Dec 3, 2012
0

Španělská vláda investuje 9 milionů eur do kampaně cestovního ruchu. Kampaň se zaměří na hlavní trhy a klíčem bude marketingová strategie navržená španělskou centrálou pro cestovní ruch, Turespañou, které pomůže 33 cestovních kanceláří v zahraničí.

Plán má "zlepšit efektivitu a reklamu turistických produktů a zvýšit tak zisk z cestovního ruchu, zajistit růst a pomoci španělské turistice," uvedla státní tajemníce pro cestovní ruch, Isabel Borregová.

Do roku 2016 bude třeba na uskutečnění plánu investovat mezi 1,6 a 1,8 miliardami eur. Hlavními body plánu je využít dobrého jména Španělska coby destinace, získat pozornost více zákazníků, zaměřit se na již rozvinuté trhy, zjednodušit legislativu pro cestovní ruch a zajistit propagaci partnerství veřejného a soukromého sektoru.

Plán počítá s obrodou některých destinací a pro tento účel zůstanou firmám otevřené možnosti půjček (200 mlionů pro malé a střední podniky, 20 milionů pro začínající podnikatele a 28 milionů pro program 'Emprendetur I + D + i'). Na zkvalitnění španělského turismu věnuje navíc vláda 350 000 eur.

Obnovou projde také Institut pro studie cestovního ruchu (IET). Úpravy výzkumné laboratoře si vyžádají4 miliony eur a stejnou částku získá Národní stastistický úřad (INE) na vylepšení svých statistik.

Podle Borregové ušetřila smlouva s INE na přenos statistik miliony eur a současnému vedení už se podařilo ušetřit "téměř miliardu eur a 70 000 díky personálním změnám."

"Rozhodli jsme se opustit ekomarketing, protože nepřinášel očekávané výsledky a věříme, že můžeme peníze investovat jinak a lépe," dodala také.

Celkem vydá Španělsko v roce 2013 na podporu cestovního ruchu 330,62 milionů eur, což je o 24,5 % méně než vloni. Na další rok se počítá s dalším přerozdělením, takže rozpočet na cestovní ruch se sníží o dalších 26,2 % na 310,68 milion eur. Také Turespaña bude mít v roce 2013 menší rozpočet, a to o 15,2 % (83,04 milionu eur).

Související články

Komentáře

Přidat komentář