KANADA TĚŽÍ ZE ZIMNÍ OLYMPIÁDY

Laura Maudlin - Feb 21, 2011
0

Zimní olympijské hry 2010 ve Vancouveru zázračně pozvedly kanadský cestovní ruch, zejména v Britské Kolumbii. Hodně diváků, kteří shlédli tuto velkou sportovní událost v televizi či na internetu, se rozhodli poznat druhou největší zemi světa na vlastní kůži.

 

Pořádání některé z velkých sportovních událostí jako je mistrovství světa nebo olympijské hry vede většinou k oslavám národní hrdosti obyvatel hostitelské země. Vědomí, že pozornost všech médií na světě se zaměří právě na jejich zemi, v nich probouzí pocity euforie a nadšení. Skuteční vítězové jsou však ti, kteří se podílejí na cestovním ruchu. Během trvání dané události zaznamenávají rekordní příjmy a navíc dělají reklamu zemi pro nadcházející léta. A pro Kanadu to v návaznosti na zimní olympijské hry platí dvojnásob.

Britská Kolumbie, v níž se Vancouver nachází, se díky hrám těší 10% nárůstu počtu dvoudenních pobytů. Průměrná návštěvnost se v celé Kanadě zvýšila o 7 %, což je velmi slušné číslo. Nejzajímavější výsledky přinesly průzkumy zaměřené na turisty, kteří navštívili Kanadu díky její publicitě.

Zemi navštívilo o 290.000 Britů více než v roce 2009, což je téměř dvojnásobný počet. Většina uvedla, že už o návštěvě Kanady uvažovali, ale teprve nyní se odhodlali přiletět. Ještě větší příjmy přinesli zemi Australané, kterých přijelo o 70.000 více než v předchozím roce. Mezi turisty, kteří rádi utrácejí, patří i Němci. Poté, co měli možnost sledovat olympijské a paralympijské hry v roce 2010, jich přijelo do Kanady o 91.000 více. V mnoha případech přetrvává publicita hostitelské země ještě několik let po skončení dané události.

Související články

Komentáře

Přidat komentář