Často kladené dotazy o publikacích a činnosti Tourism Review

Odpovědi na otázky, které tým pracovníků Tourism Review nejčastěji dostává.

Co je portál Tourism Review?

Tourism Review (TR) je moderní online informační zdroj zaměřený na odborníky a firmy pracující v cestovním ruchu po celém světě. Na stránkách TR naleznete denní zpravodajství, týdenní zprávy, články informující o cestovatelských NEJ, dále tiskové zprávy i jednou měsíčně vydávaný internetový časopis. TR rovněž provozuje video kanál přinášející aktuální události a zajímavé novinky z oblasti cestovního ruchu. Aktualizované seznamy festivalů, veletrhů cestovního ruchu a v neposlední řadě také katalogy turistických organizací a médií poskytují důležité informace všem pracovníkům v cestovním ruchu doma i ve světě.

V jakých regionech Tourism Review působí?

Digitální síť Tourism Review (TRDN) pokrývá všechny důležité trhy cestovního ruchu v Evropě, v Severní i Jižní Americe, na Středním východě a v Asii. Naše vícejazyčné edice pomáhají našim klientům na tyto trhy proniknout. Více informací o našem vícejazyčném zpravodajství ze světa turismu najdete zde.

Nedávno TR změnil design svého webu a logo. Odrazily se tyto inovace i do portfolia služeb, které TR nabízí?

Změna designu a loga odráží naši novou strategii, jejímž cílem je dále naše služby rozšiřovat – co do formy ale i geografického dosahu. Vedle globální verze stránek v angličtině jsme spustili i verze regionální – např. německou, ruskou, polskou a českou. Další jazykové mutace se však rovněž připravují.

Co je to Tourism Review Digital Network?

Tourism Review Digital Network, nebo-li TRDN, je globální síť nabízející marketingové služby a propagaci ve vícero jazycích současně. Cílem projektu je pomoci našim partnerům zvýšit jejich viditelnost na internetu a to nejen v jeho české sekci nebo na anglicky mluvících serverech, ale i na dalších regionálních trzích. Prostřednictvím TRDN je tedy možné např. distribuovat články a další sdělení do regionálních trhů (Německo, Polsko, Rusko), a tím oslovit i potenciální klienty, kteří nemluví česky. Chcete-li se dozvědět více, jděte SEM.

Jaké jsou možnosti inzerce na webu TR?

TR nabízí řadu možností – ať již zdarma nebo v placené formě – pro propagaci firem a služeb spadajících do cestovního ruchu. Své aktivity tak můžete propagovat skrze přehledný katalog firem, kalendáře turistických veletrhů či kalendář festivalů. Samozřejmostí je nabídka bannerové reklamy, uveřejňování video spotů a inzerátů v TR e-časopisu. Velice účinným nástrojem je i možnost publikovat krátká komerční sdělení v rámci našeho newsletteru nebo publikace tiskových zpráv. V případě dlouhodobé spolupráce svým partnerům nabízíme zajímavé ceny. Chcete-li se dozvědět více, jděte SEM.

Publikujete i tiskové zprávy?

Ano, TR nově spustil speciální stránku zaměřenou na tiskové zprávy. Vaše sdělení mohou být uveřejněna buďto zdarma v základní verzi nebo v rozšířené podobě (včetně loga a hypertextového odkazu), a to za velice příznivou cenu. Tiskové zprávy lze publikovat jak v českém vydání, tak i v několika dalších jazycích – např. v angličtině, němčině, polštině a ruštině – a to prostřednictvím našich regionálních internetových vydání. Chcete-li se dozvědět více, jděte SEM.

Nabízíte i jiné propagační služby?

K dalším službám, které nabízíme, patří online marketing článků a dalších obsahů souvisejících s cestovním ruchem. Velice oblíbený a zároveň účinný je také tzv. virální marketing, a to jak ve formě blogů a marketingu na sociálních sítích, tak samozřejmě i v podobě video spotů (TR video kanál). Tzv. bookmarking na sociálních sítích je také jedním z oblíbených nástrojů, pro který se rozhodují firmy, které potřebují radikálně navýšit návštěvnost svých stránek bez zbytečně vysokých nákladů. Všechny tyto služby jsou opět nabízeny v rámci českého internetu, v angličtině, ale také dalších jazycích. Chcete-li se dozvědět více, jděte SEM.

Jsme malá společnost s omezeným rozpočtem, ale chceme se propagovat i v zahraničí. Co navrhujete?

Služby TR jsou vytvořené nejen pro velké hráče, ale i menší podniky. Proto nabízíme celou řadu propagačních nástrojů, které řeší potřeby různých klientů. Pokud například chcete oslovit jen určitý regionální trh, můžeme nabídnout marketingovou kampaň se zaměřením na rusky, německy či polsky mluvící klientelu cestovního ruchu. Turistické organizace a podniky také často volí službu Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače), která je snadno dostupná i pro firmy s omezeným rozpočtem. TR rovněž nabízí tvorbu tzv. landing page, tedy stránky v různých jazycích, která zahraniční klienty přivede na váš web. I menší firmy zabývající se turismem se díky tomuto nástroji mohou výrazně zviditelnit i na zahraničních trzích. Chcete-li se dozvědět více, jděte SEM.

Jak vás můžeme kontaktovat?

Napište nám skrze kontaktní formulář. Rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se našeho zpravodajství nebo marketingových služeb či možnosti případné spolupráce.


.TR Reklamaico
feedback