Virální marketing v cestovním ruchu: Propagace na sociálních sítích, blogy, distribuce článků

Virální marketing v cestovním ruchu

Virální marketing představuje marketingové techniky, které se zaměřují na využití sociálních sítí, různých komunit na internetu, blogů, wiki odkazů a dalších online serverů. Tourism Review nabízí komplexní virální marketingovou strategii s jasným zaměřením na globální cestovní ruch. Důležitost tohoto typu marketingových nástrojů podtrhuje i zjištění serveru eMarketer, podle něhož je více než 45% všech uživatelů internetu v USA také uživateli sociálních sítí. Navíc toto číslo neustále narůstá.

Využití marketingu v sociálních médiích

V oblasti internetového marketingu můžeme poslední dobou pozorovat vznik nového komunikačního prostředí. Sociální sítě představují na rozdíl od tradičních mediálních kanálů jedinečný způsob předávání informací – ke komunikaci dochází všemi směry, informace neproudí pouze "jednosměrně" a "odshora dolů". Lidé vytvářejí a sdílejí své vlastní obsahy, což je pro marketing cestovního ruchu velmi přínosné. Tým pracovníků Tourism Review každý den komunikuje s řadou médií za účelem prodeje, marketingu, public relations a propagace. Možná nejznámější a nejefektivnější sociální sítě pro marketing cestovního ruchu jsou Facebook, Twitter a YouTube.

Distribuce a sdílení informací týkajících se cestovního ruchu prostřednictvím sociálních sítí je součástí naší strategie. Díky pochopení funkce a významu virálního marketingu je náš profesionální tým schopen efektivně šířit zprávy a komerční sdělení našich partnerů na regionální i globální úrovni.

Marketing v podobě distribuce článků

Distribuce článků rovněž patří k důležitým nástrojům, pomocí nichž můžete zhodnotit, odkud k vám uživatelé vašeho webu přicházejí, a především můžete zvýšit hodnocení stránek z hlediska vyhledávačů (tzv. page rank). Popularizace a propagace destinací, veletrhů či firem pracujících v cestovním ruchu je nezbytnou součástí každé dlouhodobé strategie internetového marketingu. Tisíce originálních článků umístěných na stovkách serverů a v e-časopisech výrazně zvýší hodnotu vašeho webu.

TR tým je připravený na přání vytvořit jedinečnou sadu článků a umístit je na serverech, které podobná sdělení uveřejňují. Výsledkem jsou stovky tematických a vysoce relevantních jednosměrných zpětných odkazů, které výrazně zvýší umístění webu v žebříčku vyhledávače, jako je např. Google nebo Yahoo. V konečném důsledku to pro vás znamená cílené zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek.

Marketing skrze blogy

Vedle distribuce článků existují i další služby, které efektivním způsobem vedou k účinné propagaci destinací, veletrhů či firem podnikajících v turistickém ruchu. Mezi ně se řadí mimo jiné i tzv. blogování, nebo-li blog marketing. Publikování různých článků a komerčních sdělení na stovkách blogů úzce specializovaných na cestovní ruch je tak mimořádně účinným marketingovým nástrojem, a to jak z hlediska cíleného zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek, tak z hlediska výrazně lepšího umístění webu v žebříčcích vyhledávačů.

Bookmarking na sociálních sítích

Bookmarking je dnes jedním z nejrychlejších způsobů, jakým uživatelé organizují, sdílejí a spravují informace, které k nim přichází ze stovek serverů. Většina bookmarkingových služeb umožňuje uživatelům internetu organizovat své záložky pomocí neformálních značek (tzv. tagů), jako např. „cestovní ruch, cestování, marketing“ atd. Tyto značky vám ve skutečnosti pomáhají propagovat vaše služby, zlepšují viditelnost webu a jeho umístění v žebříčcích vyhledávačů. Jakmile pracovníci TR zadají vaše webové stránky do hlavních bookmarkingových serverů, jako jsou např. Delicious, StumbleUpon, Digg, Yahoo!, Buzz, aj., okamžitě si všimnete nárůstu návštěvnosti na vašich stránkách. Navíc během několika týdnů budou mít takto vygenerované jednosměrné zpětné odkazy pozitivní dopad i na umístění vašeho webu v žebříčcích vyhledávačů.

Video marketing

Video spoty na stránkách vaší firmy nebo turistické destinace jsou dozajista zcela zásadní, ale proč vaše video nezveřejnit i na dalších video serverech, na kterých už nyní existuje rozsáhlá komunita aktivních uživatelů? Je dobré si uvědomit, že např. na YouTube uživatelé zadávají až 3,7 miliard dotazů, což pro YouTube znamená, že je „druhým největším vyhledávačem na světě". I marketingoví odborníci si častokrát neuvědomují, že správně umístěné video více než 50-krát efektivněji dokáže posunout weby na přední místa v žebříčku internetových vyhledávačů, než je tomu u tradičních SEO technik. Mnohé firmy tak zcela význam video spotů opomíjí nebo pouze propagují stránku, na které je jejich video uloženo, ovšem ne samotný spot.

TR tým vám zajistí zviditelnění vaší firmy na předních serverech pro sdílení video spotů při zachování designu i konzistentního sdělení. Pomocí techniky V-SEO (Video SEO) vám náš tým pomůže naplno využít veškerého potenciálu, který vaše videa v sobě mají.

Objevte Tourism Review Digital Network (TRDN) – snadný přístup k vícejazyčnému marketingu na internetu v odvětví cestovního ruchu!

Objevte nové možnosti mezinárodní propagace pro efektivní marketing webových stránek v oblasti cestovního ruchu (TR Media Kit).

Napište nám a informujte se, jak může profesionální tým Tourism Review podpořit vaši marketingovou strategii a komunikaci na poli cestovního ruchu!