STUDIE: HLAVNÍ TÉMA PŘÍSPĚVKŮ NA FACEBOOKU JE CESTOVÁNÍ

Daniel A. Tanner -
Cestování si vydobilo dominantní pozici v našich sociálních životech, zvláště na sociálních sítích, které používáme ke kontaktu s našimi známými. Nedávná studie uživatelů Facebooku, kteří byli za posl ...

ITÁLIE JE POPULÁRNÍ NÁKUPNÍ DESTINACÍ

Daniel A. Tanner -
Nákupní turismus, obzvláště v Itálii se stal jedním z hlavních tahounů turistického přívalu, obzvláště turistů ze zahraničí. Cesty motivované nakupováním jsou po celém uznávané Světovou turistickou or ...

JAK NEJVÍCE VYTĚŽIT Z TRAVEL TECHNOLOGY EUROPE 2014

Pokroky v technologii dělají revoluci v tom, jak spotřebitelé po celém světě vyhledávají, nakupují, rezervují, sdílejí a porovnávají jejich dovolenou. Jak chytří cestovatelé, a vlastně všichni kdo je ...

GLOBÁLNÍ HOTELOVÉ CENY ROSTOU PO VZEDMUTÍ ČÍNSKÉHO TURISMU

Pat Hyland -
Objevy nedávného průzkumu od online cestovního portálu Hotels.com odhalil, že silný růst čínského turismu po celém světě způsobil globální zdražení většiny hotelových cen. Hotel Price Index odhalil, ...

TURISTICKÝ PRŮMYSL JE NA VZESTUPU

Anna Luebke -
Od aerolinek a hotelů po pěti hvězdičkové restaurace a muzea, růst turismu pozitivně dopadá na všechny sektory podnikání. A poznání tohoto jedinečného průmyslu, kde změny v jedné oblasti přímo ovlivňu ...